پایگاه اُرُدیست های سوئد

Swedish Orodists
 
الرئيسيةجستجوأحدث الصورثبت نامورود
< class="" height="25"> link

https://i.servimg.com/u/f30/20/32/02/33/orodis68.jpg

فلسفه اُرُدیسم چیست ؟ Orodism
زندگینامه فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ
بازتاب جهانی فلسفه اردیسم
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور هندوستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور آمریکا
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور ازبکستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کلمبیا
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور لهستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در تاجیکستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور افغانستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور مراکش
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور برزیل
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور نیجریه
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور نائورو
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور لیبی
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور بلژیک
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور سریلانکا
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور فیلیپین
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کنگو
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور ژاپن
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور اتیوپی
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کرواسی
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در جمهوری چک
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در گینه استوایی
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور صربستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور دانمارک
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور مالزی
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور اکوادور
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور قزاقستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور هائیتی
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور هندوراس
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور تانزانیا
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور سوئیس
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور نپال
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور تایلند
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور ایتالیا
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور گرجستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در آفریفای جنوبی
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور بلغارستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کنیا
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کامرون
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کره جنوبی
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور نروژ
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور مکزیک
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور اندونزی
بازتاب اُرُدیسم در جمهوری آذربایجان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور انگلیس
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور عراق
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور آلمان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در پورتوریکو
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور غنا
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور اسپانیا
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور فرانسه
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور ترکیه
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور روسیه
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور بنگلادش
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور پاکستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور اوگاندا
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور بحرین
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور ایسلند
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور مقدونیه
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور ایران
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور اوکراین
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور تونس
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور لتونی
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور چین
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور جیبوتی
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور الجزایر
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کانادا
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور پرو
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در نیکاراگوئه
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور آرژانتین
بازتاب اُرُدیسم در بوسنی و هرزگوین
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در قرقیزستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در ارمنستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور گویان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور سنگاپور
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در لوکزامبورگ
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در مجارستان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور بوتان
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کوبا
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کوزوو
بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور سوئد
المواضيع الأخيرة
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور آفریفای جنوبی The philosophy of Orodism in South Africa
من طرف الأحد فبراير 27, 2022 9:20 am

» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کنگو The philosophy of Orodism in Congo
من طرف الأحد فبراير 27, 2022 9:16 am

» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور تانزانیا The philosophy of Orodism in Tanzania
من طرف الأحد فبراير 27, 2022 9:14 am

» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور لوکزامبورگ The philosophy of Orodism in Luxembourg
من طرف الأحد فبراير 27, 2022 9:13 am

» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور سنگاپور The philosophy of Orodism in Singapore
من طرف الأحد فبراير 27, 2022 9:11 am

كساني كه Online هستند
در مجموع 16 كاربر Online ميباشد :: 0 كاربر ثبت نام شده، 0 كاربر مخفي و 16 مهمان :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

هيچ كدام

بيشترين آمار حضور كاربران در سايت برابر 237 و در تاريخ السبت مارس 06, 2010 6:21 pm بوده است.
ورود
نام كاربر:
كلمه رمز:
ورود اتوماتيك در بازديدهاي بعدي: 
:: كلمه رمز خود را فراموش كرده ايد؟
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
فرشته بیژنی
الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_rcapالگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Voting_bar1الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_lcap 
حمیده ناصری
الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_rcapالگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Voting_bar1الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_lcap 
admin
الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_rcapالگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Voting_bar1الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_lcap 
مهران عبدالهی
الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_rcapالگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Voting_bar1الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_lcap 
ستاره عباسی
الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_rcapالگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Voting_bar1الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_lcap 
Sarvenaz
الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_rcapالگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Voting_bar1الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_lcap 
فرهاد رمضانی
الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_rcapالگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Voting_bar1الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_lcap 
زیبا
الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_rcapالگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Voting_bar1الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_lcap 
پروانه منفرد
الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_rcapالگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Voting_bar1الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_lcap 
سارا رستمیان
الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_rcapالگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Voting_bar1الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Vote_lcap 

 

 الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد

اذهب الى الأسفل 
نويسندهپيام
سارا رستمیان
ORODIST ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
ORODIST ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
سارا رستمیان


تعداد پستها : 987
سن : 25
از ایشان سپاسگزاری شده : 95
امتیاز : 62706
Registration date : 2008-10-24

الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Empty
پستعنوان: الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد   الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد Emptyالأربعاء نوفمبر 17, 2010 1:41 pm

نتايج طرح پژوهشي «الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور» نشان داد كه براي گذر از وضع كنوني كه با آموزش مستقيم آميخته شده و دستيابي به وضع مطلوب كه با آموزش غير مستقيم معنا مي‌يابد بايد براي بهسازي راهبردهاي مستقيم رايج در آموزش‌هاي علوم انساني، تغيير را هبردها رايج در دوره تحصيلات تكميلي و ترويج راهبردهاي مشاركتي و ايجاد شرايط به كارگيري راهبردهاي «دانشجو محور» در دوره تحصيلات تكميلي به خصوص دوره دكتري تلاش‌ كرد.

به گزارش خبرنگار پژوهشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر محمود مهرمحمدي مدير طرح پژوهشي الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور اظهار كرد:‌زمينه اساسي طرح اين بود كه الگوها و راهبردهاي مطلوب علوم انساني چيست؟

وي ادامه داد: آ‌موزش فكورانه يا بازانديشانه، آموزش مساله محور، آ‌موزش مباحثه محور يا ديالكتيكي، موقعيت محور، سوال محور،‌پيامد محور، گروه محور، آموزش حساس نسبت به نقش ديدگاه‌ها در شناخت و فهم پديده‌ها، آموزش معنا حساس، هماهنگ با ارزشيابي، آموزش مبتني بر تفاوت‌هاي فردي، آموزش مشاور محور، آموزش گروهي، يادگيري متكي به ظرفيت انتقادي، تفكر تلفيقي، نگارش يادداشتهاي تحليلي و باشگاه مجلات از فرضيات اصلي پژوهش به شمار مي‌رود.

وي تصريح كرد: آنچه كه بايد به استادان عرضه شود، ارائه مجموعه الگوها و راهبردهاي داراي قابليت احتمالي اثربخشي است كه بايد با به كارگيري منطق و خرد عملي در موقعيت‌هاي خاص به كار گرفته شود. استاد را نمي‌توانيم از انديشه‌ورزي، تفكر، اتخاذ تدبير مناسب و يا ايفاي نقشي به نوعي در عرصه طراحي آموزش معاف كنيم بنابراين اگر نتيجه هر مطالعه‌اي اين باشد كه استاد احساس امنيت خاطر، آسودگي و اين را بكند كه آنچه كه انديشيدني بوده است ديگران انجام داده و تنها بايد آ‌نها را به كار گرفت براي آموزش عالي سم مهلك است.

وي در خصوص يافته‌هاي مطالعات درباره الگوها و راهبردهاي تدريس در اين طرح گفت: تهيه و ارائه طرح درس و هدف‌گذاري تصريح شده شناختي، مهارتي و نگرشي براي تدريس و اعلام قبلي آن به دانشجويان ضرورت دارد؛ بنابراين استفاده استاد از طرح درس و ارائه آن به دانشجويان تا آنجا مي‌تواند در بهبود كيفيت تدريس موثر باشد كه توجه استاد را به تامل و برنامه ريزي پيش از ورود به كلاس و صنه عمل تحريك و تشويق كند.

مهرمحمدي تصريح كرد: ضعف دانش حرفه‌اي استادان يكي از مهمترين يافته‌هاي م طالعه است كه به عنوان يكي از چالش‌هاي ارتقاء كيفيت تدريس علوم انساني مطرح است.

وي افزود: براي گذر از وضع كنوني كه با آموزش مستقيم آميخته شده و دستيابي به وضع مطلوب كه با آموزش غير مستقيم معنا مي‌يابد بايد براي بهسازي راهبردهاي مستقيم رايج در آموزش‌هاي علوم انساني از طريق ترويج راهبردهاي چهارگانه «استاد محور» در دوره كارشناسي تلاش شود. همچنين بايد براي تغيير راهبردهاي رايج در دوره تحصيلات تكميلي و ترويج راهبردهاي مشاركتي و ايجاد شرايط به كارگيري راهبردهاي «دانشجو محور» در دوره تحصيلات تكميلي به خصوص دوره دكتري تلاش‌هاي فراواني صورت گيرد.

مهر محمدي درباره پيشنهاد سياست‌هاي اجرايي طرح پژوهشي گفت: نظام آموزشي عالي بايد به سيستمي تبديل شود كه براي استادان تمام رشته‌ها «دانش پژوهشي تدريس» در كنار «دانش پژوهشي تخصصي» به يك اولويت تبديل شود و دانش پژوهشي تدريس را بايد به هويت مشترك استادان رشته‌هاي گوناگون تبديل كرد كه مستلزم بازسازي فرهنگ حاكم بر آموزش عالي كشور است.

وي افزود: همچنين پيش بيني پروژه پايان دوره تحصيلي در طراحي برنامه درسي براي تمام دوه‌هاي آموزشي حتي كارشناسي، جدي گرفتن مقوله آزمون جامع براي دوره دكتري، طراحي و اجراي برنامه‌هاي آموزش حرفه‌اي استادان، استقرار نظام توجيه، راه اندازي مجلات علمي – پژوهشي يا علمي – ترويجي مخصوص آموزش و فراهم سازي زمينه استقلال عمل حرفه‌اي بيشتر استادان پيشنهاد شده است.
بازگشت به بالاي صفحه اذهب الى الأسفل
 
الگوهاي مطلوب براي آموزش علوم انساني در دانشگاه‌هاي كشور تدوين شد
بازگشت به بالاي صفحه 
صفحه 1 از 1
 مواضيع مماثلة
-
» اصلاح معجزه‌ ‌آسا در علوم انساني امكان‌پذير نيست
» تدوين 232 پايان‌نامه دانشجويي در سال تحصيلي گذشته
» دانشگاه علوم پزشکی تهران
» در دیدار با روسای دانشگاه های آمریکا مطرح شد وزیر علوم: جمعیت امروز دانشجویی ‪۲۰‬برابر اول انقلاب است
» عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد چمران اهواز:اجراي طرح تحول اقتصادي در كشور نيازمند مديريت قوي و پايدار است

صلاحيات هذا المنتدى:شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد
پایگاه اُرُدیست های سوئد :: رویدادها :: خبرهای علمی ، فرهنگی و هنری-
پرش به: