دبير پنجمين كنفرنس بينالمللي برند از توجه ويژه اين رويداد علمي در سال جاري به مسائل تخصصي حوزه برند در صنايع ايراني خبر داد.
به گزارش ايسنا، پيروز ملكزاده درباره محورهاي كنفرانس اظهار كرد: كنفرانس برند ضمن توجه به مسائل روز ايران از جمله جايگاه برندسازي پس از اصلاحات كلان اقتصادي در كشور، تمركز مضاعفي بر مباحث تخصصي حوزه برندسازي در ايران خواهد داشت، مباحثي همچون نقش پژوهش و مطالعات بازاريابي در برندسازي، تاثير برندسازي در رفتار مصرف كننده، معماري برند، ارتباطات يكپارچه برند، هويت برند و برندسازي در شرايط مختلف اقتصادي.
وي همچنين اولويت همايش امسال را اين گونه تشريح كرد: مورد كاوي برندهاي ايراني و ديدگاه متخصصان مطرح جهاني در اين زمينه از اولويتهاي اين كنفرانس است.
او با اشاره به تجربه برگزاري چهار ساله اين كنفرانس گفت: دبيرخانه كنفرانس بينالمللي برند در حالي پنجمين كنفرانس را برگزار ميكند كه با تلاش چهار سال گذشته توانسته است بستر فرهنگي ـ اجتماعي مناسبي در اين زمينه محيا كند و اكنون ميتواند با تكيه بر تجربه اين سالها به سوي تخصصي شدن موضوعات گام بردارد.
وي همچنين آشنايي هرچه بيشتر صاحبان صنايع و دانشپژوهان با مباحث كلي و مباني برندسازي در ايران را از جمله دستاوردهاي مهم دبيرخانه اين كنفرانس دانست.
ملكزاده موضوعاتي از قبيل ترويج دانش و فرهنگ برندسازي در كشور، ترغيب سازمانها به فعاليت و پژوهش در زمينه برند و تشويق مركز علمي و پژوهشي به توسعه و بوميسازي مفاهيم برند را به عنوان سرفصلهاي مهم اين كنفرانس معرفي و در انتها تاكيد كرد: حضور سخنرانان برجسته جهاني در اين كنفرانس و طرح ديدگاه آنان درباره برندهاي ايراني و امكان برندسازي در شرايط مختلف اقتصادي، فرصت مغتنمي براي صنعتگران و دانش پژوهان ايراني است.
پنجمين كنفرانس بينالمللي برند يازدهم آذرماه سال جاري در سالن همايشهاي صدا و سيما برگزار خواهد شد.